Druhou ze tří letních projížděk Cyklisté sobě po akcích TSK vedl autor zadávacích karet v této oblasti, Marek Bělor, a proběhla opět v sobotu, 27. srpna. Tentokrát bez politiků, ale s účastí zástupce Technické správy komunikací a části redakce Prahou na kole jsme se v počtu opět asi osmi lidí sešli na dolním konci Jeremenkovy ulice. Zde začíná zadání pro trasu A221, která je dnes fakticky realizována cyklopruhy a piktokoridory až po metro Budějovická, rozhodně by si ale zasloužila zlepšení. Marek nám ukázal několik problémových míst, na křižovatce s ulicí Na Strži jsme se přesunuli na další navrhovanou trasu, A224 do Krče. Trasa povede klidnými ulicemi mimo ulici Na Strži, a musí řešit nepřehledné křížení Branické.
Od Krčského nádraží a křižovatky s trasou A22 jsme pokračovali po budoucí trase A214. Paradoxně, tato trasa již měla dokonce stavební povolení, které ale nechala TSK v roce 2013 propadnout. Diskurovali jsme křižovatku s přivaděčem Jižní Spojky. Byl jsem pozitivně překvapen šířkou podjezdu Sulické pod železnicí, zde se dobré řešení v pohodě vejde. Na sídliště Novodvorská by stezka měla využít starou cestu, která je částečně ještě užívána, a je v majetku města. Průjezd sídlištěm Novodvorská je možný více způsoby, část chodníků je zde legalizována, takže hlavní zde bude směrové značení a nějaké drobné úpravy. Ulice Nad Zátiším je sice jako A214 již proznačena, je ale v naprosto zoufalém stavu, byla by zde potřeba souvislá údržba. Úzký zcyklostezkovaný chodník Mariánské s vjezdy do dvorů nám ukázal extrémní řešení, vzhledem k absenci návazností navíc málo využívané. I další úsek trasy A214 podél ulice U Kamýku měl již stavební povolení, ale nebyl realizován.
Na sídlišti Kamýk jsme „přestoupili“ na trasu A215, jež měla také částečně stavební povolení, a to na legalizaci severního chodníku Durychovy. Příprava trasy je nyní obnovena v celé délce, my nesjížděli dolů do Modřan (kde je potřeba napojit se na lesní cestu podél Lhoteckého potoka), ale pokračovali směrem na Libuš a Jižní Město. Trasa je sice v generelu vedena ke Kunratickému lesu mezi IKEMem a Zeleným údolím, výškově vhodnější je ale vedení podél areálu Akademie věd. Dále je již trasa vedená po cestách skrz údolí Kunratického potoka až na Prahu 11.
Na Praze 11 jsme se pobavili o možnostech zadání dalších tras v roce 2017, jmenovitě A217 ze starého Spořilova na Chodov, a projeli si fragment cyklostezky podél Mercedesu. Projížďka skončila občerstvením v restauraci U Břízy na starém Spořilově.